[url=http://www.bia2up.ir/do.php?filename=Ali-Arshadi-Cheghad-Sakhte.mp3]http://www.bia2up.ir/do.php?filename=Ali-Arshadi-Cheghad-Sakhte.mp3[/url] قلم را روی کاغذ می گذارم ..برایت چند خطی می نگارم....
تاريخ : دو شنبه 5 / 5 / 1392برچسب:, | 12:58 | نويسنده : M e h d i
 

قلم را روی کاغذ می گذارم...........برایت چند خطی می نگارم

به نام خالق وصل و جدایی...........به نام نامی پروردگــــــــارم

سلام ای نازنین بی وفایم...........سلامت هستی ای زیبا نگارم

اگر چه بینهایت دوری ازمن...........تو را تا بینهایت دوست دارم

نمی دانم کجا و در چه کاری...........نمی دانی کجا و در چه کارم

فقط امید وارم شاد باشی...........نه چون من که هزاران غصه دارم

اگر از حال من خواهی غمینم...........از آن روزی که رفتی بی قرارم

دگر خشکیده اشک دید گانم...........برای گریه اشکی هم ندارم

از آن روزی که رفتی تیره گشته...........تمام لحظه های روزگارم

لباس تیره بر تن می کنم چون...........برای مرگ عشقم سوگوارم

پس از تو روی لب لبخند مرده...........چو مجنون اسب ماتم را سوارم

تو را در خواب می بینم دمادم...........که با تو در کنار چشمه سارم

ولی از خواب برخیزم چو بی تو...........تصور می کنم بر تل خارم

برایت می نویسم تا بدانی...........حکایت های چشم اشکبارم

تمام اهل عالم را خبر کن...........که من دیوانه چشمان یارم

خبر کن تا همه حالم ببینند...........مگر سنگم که تاب غصه آرم

تو احوال مرا از قاصدک پرس...........که او آگه بود از حال زارم

پس از تو روزن نوری ندیدم...........میان دخمهء تاریک و تارم

غمت همچون طنابی گشته نیلو...........مرا آویخته بر چوب دارم

در آخر آرزویم شادی توست...........تو را دست خدایم می سپارم

چو می دانم نخوانی نامه ام را...........من آن را لای دفتر می گذارم  



نظرات شما عزیزان:

Mina
ساعت12:52---11 شهريور 1393
خعلی خوب عالی

ღشمیم عشقღ
ساعت18:13---24 خرداد 1393


sarina
ساعت19:00---30 شهريور 1392
❤تَمامـ خَستگـے هآیَت رآ یِڪجآ مـیخَرمـ
تُــــــ♥ـــــــو فَقط قُول بِده
صِدآےخَنده هآیَت رآ بِــﮧ ڪَسے نَفروشے❤


sarina
ساعت22:01---6 مرداد 1392
زَפֿــــــم هـــــــایَتـــ را پـــِنهان ڪُـלּ

ایــنجــــا مــَـــرבُم

زیـاבے بــا نــَـــمَـڪـ شـــــــבه اَنـــב..


شیوا
ساعت13:21---5 مرداد 1392
سلام داستان پر مغذی بود مرسی داداشم بازم داستان بذار بهت سر میزنم ممنون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: